Klacht: wordt niet geholpen, slechte service

op 14 juni 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

2 duoladers besteld die met elke samsung watch te gebruiken was. Bleek toen wij ze binnen hadden dat dit dus niet waar was. De galaxy watch laadde niet op.
Iom Samsung de producten teruggestuurd, welke besteld waren met een voucher a 50euro en bijbetaling van 70euro.
Een andere duoloader die wel de galaxy watch oplaad was bij het retourzenden 70.99euro. Ik heb weken moeten vragen hoe de status van mijn retourzending was, deze werd maar niet verwerkt. En uiteindelijk in 2 delen mij 70euro teruggekregen. Ik heb om een nieuwe voucher gevraagd, een nieuwe code, telefonisch, ook gekregen echter die was niet valideerbaar. Sindsdien ben ik bezig om een nieuwe vouchercode te krijgen, maar wordt steeds afgescheept dat de interne afdeling ermee bezig is.

Overigens is de andere duolader inmiddels 100euro, per stuk.

Eigenlijk vind ik dat Samsung mij een product heeft verkocht met onjuiste informatie, op de site staat namelijk dat de galaxy watch er wel mee oplaad (ik weet alleen niet of ze ook de site aangepast hebben inmiddels). En vind dat zij mij voor het originele bedrag wat ik uitgegeven heb aan de eerdere laders 2 andere laders moeten geven. Dan gaat het dus om een bijbetaling van 70euro en een voucher van 50euro.
Mocht dit niet kunnen, ben ik bereid akkoord te gaan met:

Samsung geeft mij een voucher van 50euro, die wel werkt en de duoladers die ik nu moet kopen, omdat de andere niet werkt, 70,99euro zijn voor mij. Hierbij verwacht ik wel een telefoongesprek met iemand van de klachtenafdeling van samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door paulapuck