Klacht: Wordt niet gebeld

benniebella op 06 september 2021 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Kreeg een brief van EDR dat er een bedrag open stond uit augustus 2009 maart 2010 ik woonde al vanaf mei 2009 niet meer op het adres ook netjes opgezegd dit doorgegeven aan EDR maar willen bewijs van opzegging uit 2009 dus gebeld met NLE die kunnen niks vinden uit die periode ik moest een e-mail sturen naar de incasso afdeling kreeg een e-mail terug met een rekening uit 2017 ik zei dit kreeg ik van EDR die specifiek zei uit 2009-2010 met brief gestuurd naar NLE diverse malen gevraagd om contact maar na 4 e-mails en diverse telefoon gesprekken met klantenservice die me niet kunnen doorschakelen
Noemen ze dit klantenservice niet echt ik wil dit opgelost hebben

Dat het opgelost word en dat ik gebeld wordt want EDR geeft periode 2009-2010 aan dat onterecht is was opgezegd in mei 2009 en duidelijkheid

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht benniebella

1 jaar geleden - NLE doet er niks mee omdat het is overgedragen aan EDR ze willen niet meewerken aan een oplossing het gaat alleen over een opzegging van 2009

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 08 september 2021 om 16:01 geantwoord

Beste mevrouw,

Zojuist hebben we telefonisch contact gehad en gesproken over de afhandeling van uw klacht. Hierbij de bevestiging van ons gesprek en de gemaakte afspraken.

Overgedragen aan EDR
U vraagt ons documentatie aan te leveren voor de openstaande vordering van EDR. Wij hebben geen documentatie en daarom kunnen wij u daarbij niet helpen. De zaak is volledig overgedragen aan EDR. Wij zijn hier niet meer verantwoordelijk voor. Ik wil u verzoeken om uw vragen bij EDR neer te leggen. Als het nodig is kan EDR contact opnemen met ons. Ik zal in de week van 21 september 2021 contact met u opnemen om te informeren hoe het ervoor staat.

Ik ga er vanuit u naar behoren te hebben geïnformeerd.

NLE Webcare

benniebella

Heeft op 08 september 2021 om 16:04 geantwoord

Ze werken niet mee het gaat om een brief van opzegging die EDR vraag zoals EDR heeft gezegd wat een service en EDR wil dat ik verhuis bericht had gestuurd maar waarom ik had opgezegd want een bedrijf

Alle klachten die gemeld zijn door benniebella