Klacht: wordt als een cremineel behandelt

op 27 september 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

geachte l.s

hier bij dien ik een klacht in omdat wij als opa en omas als creminelen worden behandelt en niet gehoort worden naar een proses verbaal in gedient te hebben .krijgen we een dreig brief van de william schrikker terug met bedreigingen er in nee dit kan zo niet meer ook wij willen de rechten tot onze kleinkinderen die nu een trauma stoorenins op gelopen hebben en hun medice zorg niet krijgen en op gesloten worden savonds en via een intercom begeleid worden . en dit omdat er geen geld is betaal wel maar de kinderen verdienen de beste zorg en horen ze ook te krijgen .kinderen zien er verschrikkelijk uit hoop spoedig van jullie te horen. mvg mevr maessen en mevr hendriks

dat de kinderen de zorg krijgen die ze nodig hebben en wij met eigen ogen zien dat ze gelukkig en in goede handen zijn en wij de kinderen ook mogen zien en spreken. en dat ze ook een weekend mogen komen bbezoek regeling enz zie foto zo hoort het gelukkig

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 31 oktober 2016 om 12:32 geantwoord

Geachte mevrouw Maessen, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 27 september 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met vriendelijke groet, William Schrikker

Alle klachten die gemeld zijn door kinderen hendriks