Klacht: WordPress website wel laten betalen maar niet leveren. Andere mensen waarschuwen

op 17 augustus 2017 over WordXPression in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb (eigenaar WordXpression) maart 2016 de opdracht gegeven om een wordpress website voor mij te bouwen. We hebben via Skype veel gesprekken gevoerd over de uitvoering. Nadat hij van start zou gaan en ik na maanden nog niets geleverd had gezien alle smoezen wel gelezen: moeder lag slecht, familie-lid overleden, vriendin verstuikte enkel, toen was hij zelf ziek, toen had hij boktor in zijn huis en moest hij onverwachts zijn huis uit, toen ging hij op vakantie, toen had hij problemen met inloggen van de internet provider, toen veranderd van internetprovider, nog een keer ziek etc etc. Ik kan er een boek over schrijven.

Uiteindelijk kwam 7 maanden later (oktober 2016) de aap uit de mouw en het verlossende berichtje: dat hij me 2 keuzes liet. Of de website in 2 dagen bouwen of mijn geld terug. Natuurlijk wil ik mijn geld terug.
Tot op heden nog niets ontvangen. Hij reageert nergens op, ook niet op incasso bureaus. Ik wil met deze klacht andere mensen waarschuwen om geen zaken te doen.

Mijn geld retour

Alle klachten die gemeld zijn door VivF