Klacht: Word steeds geld van me rekening afgehaald

op 25 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Er worde steeds geld van me rekening afgehaald en ik weet niet hoe dat komt soms 10 en dan weer 20 als ik er niet op Let dan is het zo weg maar ik heb niet steeds de tijd om.het terug te boeken want dat is vervelend wil dat het stopt

Waneer er geen geld van me rekening afgaat wil dat het stopt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Adyen

3 dagen geleden - Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Laintje