Klacht: Word als hond behandeld

Mijn gezinsvoogd neem de tel niet op omzat ik zogenaamd in herhaling valt voor de dingen die hun verkeerd hebben gedaan geen aandacht hebben geschonken aa onze zaak ze komen de uitspraken niet na wat de rechter heb uitgesproken nu heb brief staat in dat ik maandag moet mailen en dat ze gaat kijken als ze met mij vrijdag erover kan hebben is te gek voor woorden alleen omdat ik gelijk heb dat ze mij dingen opwellen leggen dag ik dat moet doen anders dreigen ze dat mijn dochter niet mag zien of dat ze de papieren terug sturen na de rechter dat ik niet mee wil werken maar ben er wel x klaar mee heb hier het bewijs op tel staan dat ik al om evaluatie vraag sinds april en nu nog steed dag niet heb en daarom heb ik geen vakantie met mijn dochter terwijl de rechter dat heb uitgesproken voor de 20.7-2018 geregeld moest worden en heb al gesprekken gehad met de leiding gevende toen moest weer wachten was ze op vakantie en daarom is alles veel te laat van start gegaan mij. Oude gezinsvoogd is gelukkig vertrokken want door haar kwam dit allemaal en mijn nieuwe denk mij over mee te bedreigen als ik mij afspraak niet na kom het is echt te gek voor woorden zij wil dat ik nu in mijn vakantie met haar ingesprek ga en dat doe ik niet julli hebben dat bij mij okk niet gedaan moest ik ook wachten en vind belachelijk als bel dat ik niet te woord word gestaan nu heb haar voicemail ingesproken dat ik vrijdag vakantie heb en niet berijk baar ben als ze mij vandaag niet effe kan bellen krijg geen antwoord op vind wel best snap nu ook wel hoe julli onderverscherp toezicht staan word hier nu niets mee gedaan ga ik het op een andere manier hoger op zoeken mvg Pascal o

Wanner je met een goede oplossing komt en dat is geen gesprek met mijn gezinsvoogd of leiding gevende van haar maar iemand die daar nog boven staat

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 27 augustus 2018 om 13:25 geantwoord

Geachte mevrouw Pruim,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 16 augustus 2018 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Alle klachten die gemeld zijn door Kom snel met oplossing anders gaat het niet goed komen