Klacht: word als een gek behandeld

op 19 juni 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

sinds ik ben verhuist 9 mei na mijn nieuwe adres blijk er in mijn Nieuwe woning geen kabel te hebben van kpn blijk bij testen en labelen dus 10 mei hebben ze mijn Nieuwe kabel van buiten na binnen gelegd bleek dat mijn oude telefoon niet mee zijn verhuist oké dat heb ik opnieuw aan gevraagd 20 mei telefoon aangesloten hoera ik blij er was een afspraak gemaakt dat ik 1 maand tegoed krijg werd toch van mijn bank afgehaald te zijn 20 mei dus de zelfde dag krijg ik problemen met mijn tv en internet die gingen raar doen kraken kraken en nog eens kraken en weg internet tv en telefoon internet lag er uit 3 minuten lang gebeld hoe dat kon hun na gekeken er zat een fout waar geen idee dus monteur geweest die nogmaals gekeken bleek een fout te zijn in de wijk centrale dus weer gebeld dat ik er last van had dus op 1 juni kwam er een monteur langs die kwam er achter een breuk te liggen in de buiten kabel zat dus 2 juni kwam er meteen iemand langs om te kijken waar die lag dus 16 meter van me huis vandaan ( 2 deuren verder) die hebben gezegd dat ze die 3 juni gingen maken niet dus 4 juni gebeld binnen 3 dagen gemaakt zeggen hun dus maandag 6 juni weer gebeld einden van deze week is het gemaakt 13 juni maar weer gebeld krijg je weer te horen einden van deze week dus weer uitvallend internet tv telefonie krijg je te horen dinsdag krijg je een nieuwe kast daar lig het aan.niet aan de kabel je heb zelf die is handmatig uit en aan gezet dus midden nacht is die al soms 3 keer uit aan geweest overdag ook dus via facebook ook na gevraagd als mijn ticket nog open is krijg ik niks te horen we wachten af tot dinsdag zeggen hun het ligt aan de kastje ik heb al bijna 1 maand last hoe lang moeten wij zo nog meer door gaan we kunnen niet normaal tv kijken we kunnen niet normaal bellen en ook niet normaal internette wij gebruiken nu internet van de buren

als we weer optimaal internet hebben zonder wegvallend tv internet en telefonie en dat ze beter moeten luisteren na de klanten en collega`s en dat ik weer een tevrede klant ben zo als daar voor van een 10 na een 1 vind ik slecht

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door angela de witten