Klacht: Water overlast in de galerij

Patandin op 27 december 2014 over Woonbron in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf november staat het water stil .Water van de bovenburen stroomt ook naar beneden.Aantal keren gebeld.Zelfs persoonlijk geweest.
Mocht niet naar binnen.Het is makkelijk om mensen op deze manier te af te schepen en te weren.
Al mijn schoenen zijn nat , moet ze droog zien te krijgen van het vies water.De voordeur matten moet ik vervangen, doordat je met te veel water binnen komt.
Slaap bij de familie, vandaag weer, want het water staat hoog.
Naar het werk gaan met natte schoenen, is geen plezier.Zo makkelijk n verdien je geen geld.Mijn visite blijft weg, dus geen sociale contacten.Het wordt Kerst met water in de hal , bij anderen hokken als je het leuk vindt.

Gewenste Oplossing:

Ik heb er geen goed woord voor.
Misschien moet ik wennen dat dit allemaal zo gaat in deze buurt.
Ik vind het jammer.
Wens jullie fijne feestdagen toe.Ik zie wel wat het voor mij wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Woonbron

7 jaren geleden - Werkzaamheden zijn uitgevoerd. Problemen op de galerij zijn - in overleg met bewoner - opgelost.

Woonbron

Heeft op 05 januari 2015 om 09:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Werkzaamheden zijn uitgevoerd. Problemen op de galerij zijn - in overleg met bewoner - opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door