Klacht: Wat doet Woonbron Delft bij melding geluidsoverlast

Verway62 op 21 november 2020 over Woonbron in de categorie Makelaars

Je meld je klacht bij Woonbron,dan duurt het nog weken voor je een reactie krijgt,ze bellen je alleen maar een persoonlijk gesprek zit er niet in, vervolgens moet je een dagboek bij gaan houden (snap ik en is oké),daarna komen ze met het aanbod om buurtbemiddeling te gaan doen, maar wanneer je aangeeft dat je dat niet wilt omdat je overlast veroorzaker al heeft laten zien bij andere buren dat hij bedrijgend en kan intimideren kan zijn wanneer het hem niet zint,dan zie ik het niet zitten om met z’n iemand aan tafel te gaan zitten. Vervolgens krijg je dan van Woonbron Delft te horen dat je niet wilt meewerken, sorry hoor maar ik heb toch duidelijk uitgelegd waarom ik het niet wilt! Dan gaan ze in gesprek met de overlast veroorzaker en die ontkent dan alles maar doet wel toezeggingen dat hij er rekening mee gaat houden,u snapt wel,dat gaat dus niet gebeuren, maar Woonbron Delft trapt er wel in, ze doen ook nog een technisch onderzoek en ook dat wordt goedgekeurd,dus dossier kan worden gesloten! Dan geef je aan dat alles nog steeds hetzelfde is en dan zeggen ze alleen nog, Ja maar u wilt niet meewerken aan buurtbemiddeling dus einde zaak!
Het is hier de omgekeerde wereld,ben je asiocaal en heb je een grote bek en kan je goed manipuleren dan krijg je alles voor elkaar en de melder die overlast ervaart kan hoog de boom in,die zit nog steeds met het probleem.

Wanneer het geluidsoverlast ophoud en doen stoppen,dat er geen motorfiets in huis wordt gestald ,want ook hierover schrijft Woonbron Delft dat dit niet mag, maar handhaving daar hebben ze nog nooit van gehoord, mijn mening ( ze zijn gewoon bang voor deze huurder) en nemen hun verantwoordelijkheid niet.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 24 november 2020 om 13:05 geantwoord

Goedemiddag de heer Verwaijen,
Vervelend te lezen dat u niet tevreden bent en nogmaals een klacht indient via de website. Het contact zal via de sociaal beheerder moeten lopen. Ik ga mijn collega van sociaal beheer vragen nogmaals contact met u op te nemen. Hij zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen hierover.

Roos

Bericht van Woonbron

1 jaar geleden - Helaas kan ik niets meer voor jou betekenen dan dit.

Verway62

Heeft op 26 november 2020 om 14:44 geantwoord

Er is al contact opgenomen en Woonbron kiest ervoor om te wachten op de behandeling via de huurcommissie, ( lekker makkelijk toch, een ander het probleem te laten bepalen en evt op te lossen,dan hoef je er nu je handen er niet aan vuil maken,had toch niets anders verwacht, dat is nu Woonbron Delft )!
En ja,ze weten ook goed om de knop in te drukken van Opgelost! Wat opgelost,niks opgelost!!!!!

Misschien fijn om te weten, heb je een benedenwoning van Woonbron, dan vindt Woonbron het oké als jij van uit je woonhuis bedrijfsvoering doet, of je gebruikt je woning gedeeltelijk als garage stalling, of je hangt aan de buitenkant van je woning allemaal camera's die tegen alle regels in gaan, maakt niet uit, ze sturen je een keer een brief, dat het niet mag, jij doet gewoon of je neus bloed en je kunt rustig verder met wat je al deed, want handhaven kunnen ze niet, wel goed alles op papier zetten, maar dat is dan ook alles, het belangrijkste is dat ze huur binnen halen, want met geld kunnen ze wel omgaan ook al is dat dan ook alleen maar om hun eigen zak te vullen.

Bericht van Woonbron

1 jaar geleden - Goedemorgen, Helaas kan ik niet meer voor jou betekenen dan al gedaan is. We zullen beiden de reactie van de huurcommissie af moeten wachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Verway62