Klacht: vervanging keuken

Fatima Marini op 15 december 2021 over Woonbron in de categorie Makelaars

Ik had meneer Dominique Reijerink aan de lijn om te vragen waarom mijn verzoek om een eigen bijdrage voor een nieuwe keuken is afgewezen. In het verleden is bij de oplevering van de woning de keuze geweest om een eigen keuken te plaatsen. Ik heb toen gekozen voor een keuken met hoge kasten van woonbron waar ik € 1000,- meebetaald heb.

12 jaar later beginnen de keukenkasten af te bladeren en is woonbron een paar keren geweest om de keukenkast te repareren.
Aan de telefoon kon meneer Reijerik alleen een vage antwoord geven van alleen bij hoge hoge uitzondering en als ik vroeg wat voor hoge uitzondering en waar kan ik die terugvinden, dan weigerde hij daar antwoord op te geven en wilde de discussie eindigen! Hij heeft dus gewoon de telefoon opgehangen!

Dat ik mijn € 1000,- terugkrijg en zelf een keuken kan kiezen die kwalitatief langer meegaat dan 12 jaar. Wat ik vooral ongepast vond is dat dhr. Meijerink de telefoon ophing zonder een antwoord op mijn vraag te geven of de tijd te nemen naar een oplossing te kijken. Daar wilde hij niets van weten.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

Bericht van Woonbron

7 maanden geleden - Goedemiddag, Vervelend dat je een klacht hebt over onze dienstverlening. Ik heb begrepen dat we niet meer het aanbod van een aantal jaar geleden kunnen aanbieden. Wanneer je het niet eens bent met het antwoord van mijn collega, kan je een klacht over de dienstverlening aanmaken: https://www.woonbron.nl/klachten. Met vriendelijke groet, Joyce

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 22 december 2021 om 16:21 geantwoord