Klacht: verborgen gebreken

hotmail1978 op 01 juli 2015 over Woonbron in de categorie Makelaars

Op 27 mei 2015 telefonisch te hebben afgesproken met Mevr Viviana Fernandez, zou ik een mail sturen met de offerte van het dak.

Toen ik de woning 4 jaar geleden kocht was het recentelijk geverfd, dus de verborgen gebreken waren niet zichtbaar en aan mij als aanstaande koper werd ook destijds niet verteld dat er lekkage is, wat onder de mededelingsplicht valt.

Mijn vraag aan woonbron was hoe kunnen wij dit gezamelijk oplossen?

Ik heb mijn opstalverzekering benaderd en hun keren niet uit, omdat het om een probleem gaat wat al bestond alvorens ik er woonde.

Ik heb nu al enige tijd zware lekkage in 2 slaapkamers boven.
De dakbewerker is langs geweest om een offerte op te stellen en zegt dat het om slijtage gaat van min 6 jaar. Dat kon hij aan de hand van vorm vd plekken op het plafond zien en toen hij op het dak was beaamde hij dat.

Nadat ik woonbron benaderde met mijn offerte op verzoek van mevr Fernandez met een totaalbedrag van +-3000 euro kreeg ik 2 wkn nadien een brief waarin stond dat in het keuringsrapport stond dat het dak niet geinspecteerd kon worden en dat ik als aanstaande koper zelf verantwoordelijk ben om het te inspecteren.

Woonbron zegt zelf het huis niet te hebben geschilderd terwijl het wel zo was anders zou ik de water kringen op het plafond bij aankoop hebben gezien.

Als ing mij uitkeerd zodat ik het dak kan laten maken en dat woonbron de helft betaald, want het is ook in hun voordeel het is een huis kopen met korting dus de waarde zal stijgen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonbron

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonbron nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

Bericht van Woonbron

7 jaren geleden - Goedemorgen, Graag ontvangen we van u uw NAW gegevens, zodat we eea voor u uit kunnen zoeken! MVG, Joyce

Bericht van Woonbron

7 jaren geleden - Goedemiddag, Helaas heb ik tot op heden nog geen gegevens mogen ontvangen. Ik ontvang deze graag van u. Met vriendelijke groet, Joyce (Woonbron)

Bericht van Woonbron

7 jaren geleden - Goedemiddag, We hebben uw klacht in behandeling genomen, zoals eerder ook al telefonisch aangegeven. Met vriendelijke groet, Joyce

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 26 augustus 2015 om 10:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door