Mijn Klacht:
Vrijdag 19 Maart werd ik gebeld door woonbron dat ik in aanmerking kwam voor een woning aan de MA de Ruijterstraat 30 in spijkenisse door Tammy Teeuw met haar een afspraak gemaakt dat ik vandaag 22-3 zou gaan kijken in de woning kon de sleutel ophalen na 8,30 uur bij woonbron hoogvliet aangekomen gebeld werdt er gevgaagd of ik een afspraak had gezegd dat ik de sleutel kwam ophalen die mevr zij dat ze het ging nakijken de deur bleef dicht na ong 10 minuten kwam er iemand naar beneden en zie u mag binnen komen omte tekenen voor de sleutel en voor 4 uur terug brengen na dat ik de sleutel had gekregen ben ik naar de woning toe gegaan en deze bekeken het was helaas niet wat ik zocht dus weer naar woonbron om de sleutel terug te brengen weer aangebeld en gezegd dat ik de sleutel kwam terug brengen na ongeveer 10 minuten kwam er iemand naar de deur en daar moest ik de sleutel aan afgeven verder werdt er niks gevraagdt ik heb nog gezegd dat ik de woning niet wilde maar de voordeur was alweer dicht ik voelde me net een hond die van zij baas gestraft werd ik hoop dat woonbron in de toekomst wat beter met zij poteciele klanten wil omgaan
Gewenste Oplossing:
niet meer bij woonbron ik reageer niet meer op een woning van woonbron
