Klacht: sleutel ophalen

peterbuell op 22 maart 2021 over Woonbron in de categorie Makelaars

Vrijdag 19 Maart werd ik gebeld door woonbron dat ik in aanmerking kwam voor een woning aan de MA de Ruijterstraat 30 in spijkenisse door Tammy Teeuw met haar een afspraak gemaakt dat ik vandaag 22-3 zou gaan kijken in de woning kon de sleutel ophalen na 8,30 uur bij woonbron hoogvliet aangekomen gebeld werdt er gevgaagd of ik een afspraak had gezegd dat ik de sleutel kwam ophalen die mevr zij dat ze het ging nakijken de deur bleef dicht na ong 10 minuten kwam er iemand naar beneden en zie u mag binnen komen omte tekenen voor de sleutel en voor 4 uur terug brengen na dat ik de sleutel had gekregen ben ik naar de woning toe gegaan en deze bekeken het was helaas niet wat ik zocht dus weer naar woonbron om de sleutel terug te brengen weer aangebeld en gezegd dat ik de sleutel kwam terug brengen na ongeveer 10 minuten kwam er iemand naar de deur en daar moest ik de sleutel aan afgeven verder werdt er niks gevraagdt ik heb nog gezegd dat ik de woning niet wilde maar de voordeur was alweer dicht ik voelde me net een hond die van zij baas gestraft werd ik hoop dat woonbron in de toekomst wat beter met zij poteciele klanten wil omgaan

niet meer bij woonbron ik reageer niet meer op een woning van woonbron

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 23 maart 2021 om 13:49 geantwoord

Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring overgehouden hebt na de bezichtiging. Ik ga zeker intern een melding voor je maken hiervan. Ik ga ervan uit dat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen en hoop dat dit je niet tegen laat houden om op onze woningen te reageren. Ik wens je een fijne dag verder!

Reactie van de melder van de klacht peterbuell

1 jaar geleden - Ik dank u voor het snelle reageren op mijn klacht en hoop in de toekomst beter behandeld te worden door u personeel hierbij verblijf ik hoogachtend P.v.d.Nieuwegiessen

Alle klachten die gemeld zijn door peterbuell