Klacht: Reperatie / herstel

Md Warmerdam op 15 april 2021 over Woonbron in de categorie Makelaars

De op dichter Dominique is geweest omdat me keuken uit mekaar val en de douche tegels kapot zijn wens ik dat nieuw te krijgen om dat de tegels niet te verkrijgen zijn krijg ik nu hier en daar witte terwijl er blauwe met bloem zitten
Ziet er niet uit
Me keuken vond hij nog in redelijke staat dus ik moest het er maar mee doen hij heeft een grote mond en blijf voet bij stuk allebei de gevallen zijn meer als 10 procent kapot

Nieuwe keuken en badkamer tegels

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

Bericht van Woonbron

1 jaar geleden - Geachte heer / mevrouw Warmerdam, ik zie dat u de klacht ook gemeld heeft via Klachtencompas.nl. Vervelend dat u niet tevreden bent. Voor meer informatie over onze klachten procedure verwijs ik u graag naar onze website: https://www.woonbron.nl/klachten Als u er met ons niet uit komt, kunt u ervoor kiezen naar de geschillencommissie te gaan. Groet, Joyce

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 15 april 2021 om 09:36 geantwoord

Md Warmerdam

Heeft op 15 april 2021 om 11:31 geantwoord

Dat is niet oplossen maar me weer naar een ander sturen

Bericht van Woonbron

1 jaar geleden - Goedemiddag, het advies is gegeven de klachten procedure te doorlopen zoals die door Woonbron wordt gehanteerd. Dat is in eerste instantie een klacht indienen bij Woonbron en als u er met Woonbron niet uit komt, kunt u naar de geschillen commissie.

Alle klachten die gemeld zijn door Md Warmerdam