Klacht: Reparatieverzoek niet goed afgehandeld

[email protected] op 04 november 2020 over Woonbron in de categorie Makelaars

De afvoerbuis van de cv ketel en wasmachine is verstopt . Maandagen is er iemand langsgekomen van woonbron en die gaf aan dat de energiewacht wordt ingeschakeld en hun dit verder kunnen afhandelen . Vervolgens is er die dag iemand van energiewacht gekomen en heeft aangegeven dat alles gerenoveerd moest worden . Vandaag is er een medewerker van energiewacht gekomen en die gaf aan dat nog niets is besteld en hy op dit moment er niet veel aan kan doen en dat de hoofdprobleem de lekkage is die woonbron zelf moest regelen . Vervolgens weer contact opgenomen met woonbron en die heeft dus aangegeven dat er pas aankomende vrijdag een afspraak is . Als er nou op de juiste manier gecommuniceerd zou worden door woonbron en energiewacht hoefden wij niet zolang te wachten . Sinds vrijdag kunnen wij geen gebruik maken van de wasmachine en nu moeten we ook nog is zo lang wachten .

Daar is het nu helaas te laat voor , alleen zou ik het fijn vinden als woonbron van te voren weet dat het een probleem is die zij zelf kunnen oplossen , ipv meteen een andere bedrijf inschakelen waardoor wij zolang moeten wachten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 17 november 2020 om 16:07 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]