Klacht: Plaatsen van pamijerklanten en Tokkies

Ghanzi12345 op 22 juli 2021 over Woonbron in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woonbron plaatst pamijer klanten en nog van die echte Tokkiesmensen, hier wonen mensen al meer dan 20 jaar netjes. Deze tokkies worden gewoon gesubsidieerd door e.e.a. Stichting of via de overheid met ons hard werkende geld om nog meer chaos te creëren in een gezonde buurt. Ze zorgen voor overlast en hebben geen manieren. Maar dat vind Woonbron niet erg we vechten het maar uit met ze alsof de huur gratis is Woonbron wil natuurlijk alleen geld. Ook is Woonbron heel het jaar door aan het boren in de flats je hebt nooit rust en elke keer zijn ze bezig met iets maar verandering kan je alleen brengen door normale bewoners te plaatsen en nogmaals geen Flodder figuren met een hond maar die hun bil niet eens kunnen afwegen want zo ruiken ze.Dus voor ieder die een huis zoekt bezorg je zelf geen koppijn!!!! door te reageren op huizen van Woonbron in IJsselmonde en zoek lekker een huis in andere delen van de stad.

Gewenste Oplossing:

Woonbron zou waarde moeten hechten aan haar bewoners/ klanten want zolang je betaald ben je dat! Zorg dat mensen met een storing niet tussen mensen komen die normaal en hard werken want het werkt niet het gaat niet samen. Anders moet Woonbron maar hier een half jaar komen wonen om te beseffen dat het niet werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

Bericht van Woonbron

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Ghanzi, ik kan me heel goed voorstellen dat u niet blij bent met de situatie. Helaas zitten wij ook aan regels gebonden en kunnen we niet altijd sturen op wie welke woning krijgt. Wel mag u het natuurlijk altijd melden als er overlast is, want dan kunnen we kijken wat we daar aan kunnen doen. Zou u de overlast melding via onze website willen doen? https://www.woonbron.nl/overlast Als u het idee hebt dat u er niet uit komt, kunt u altijd nog een klacht indienen https://www.woonbron.nl/klachten Groet, Joyce

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 26 juli 2021 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ghanzi, ik kan me heel goed voorstellen dat u niet blij bent met de situatie. Helaas zitten wij ook aan regels gebonden en kunnen we niet altijd sturen op wie welke woning krijgt. Wel mag u het natuurlijk altijd melden als er overlast is, want dan kunnen we kijken wat we daar aan kunnen doen. Zou u de overlast melding via onze website willen doen? https://www.woonbron.nl/overlast Als u het idee hebt dat u er niet uit komt, kunt u altijd nog een klacht indienen https://www.woonbron.nl/klachten Groet, Joyce

Alle klachten die gemeld zijn door Ghanzi12345