Klacht: overlast

demisaa op 03 juni 2014 over Woonbron in de categorie Makelaars

Ik heb een paar weken geleden een klacht ingediend over mijn buurman ( van goijenstraat 27B) ik heb een melding van jullie gehad dat jullie een brief hebben gestuurd. Maar het heeft nog geen resultaat. Hij blijft de duiven voeren en het balkon is nog steeds heel smerig en alles blijft keer op keer onder de uitwerpselen van die beesten zitten.Mijnburen van 27a en 23b en 25b hebben ook overlast ervan of hun balkon zit onder of hun voordeur. Het zijn allemaal oude mensen die snel vatbaar zijn voor virussen en bacteriën en door de uitwerpselen en de duiven kunnen ze zo een bacterie krijgen. Hierbij wil ik u 2 foto’s sturen van het balkon van mijn buurman van 27b.

Wanneer ik tevreden ben?

Als mijn buurman stopt met voeren en zijn balkon schoonmaakt.

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

Bericht van Woonbron

8 jaren geleden - Geachte mevrouw, medewerkers van Woonbron zijn langsgeweest bij uw buurman. Hij geeft meerdere malen aan dat hij geen duiven voert. De benedenbuurman heeft dit bevestigd. In uw straat staan veel bomen met als logisch gevolg dat er ook veel vogels zijn. Dit kunnen wij niet verhelpen. Mvgr.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

Bericht van Woonbron

7 jaren geleden - Wij nemen de overlastmelding uiteraard serieus. Hebben bewuste buurman een aantal keren bezocht. Hij geeft aan duiven niet te voeren (wat wordt bevestigd door de onderbuurman). Melder hebben we hierover geinformeerd, maar ook gevraagd of zij nog overlast ervaart en wij nog iets hierin kunnen betekenen.

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 08 december 2014 om 09:40 geantwoord

Bericht van Woonbron

7 jaren geleden - Medewerkers van Woonbron zijn diverse keren langsgeweest bij buurman. Deze geeft meerdere malen aan dat hij geen duiven voert. De benedenbuurman heeft dit bevestigd. In de straat staan veel bomen met als logisch gevolg dat er ook veel vogels zijn. Dit is helaas niet te verhelpen.

Alle klachten die gemeld zijn door