Klacht: onverklaarbaar

GENADE op 15 april 2021 over Woonbron in de categorie Makelaars

nou je belt met woonbron en vertel je verhaal om benodigde formulieren dan zeggen ze je mijn collega heeft het niet goed begrepen. echt een weer een leugen van ze. zelfs heb ik het online in goed nederlands geschreven toch beweren ze dat het niet goed is aangekomen. wie helpt ons ?

nooit

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 15 april 2021 om 15:46 geantwoord

Goedemiddag Soraida Windster, u heeft ook telefonisch contact met ons gehad inmiddels zie ik. Op uw verzoek is de opgevraagde informatie opnieuw naar u verstuurd. Hopelijk bent u daarmee voldoende geholpen, zo niet dan kunt u uiteraard weer contact met ons opnemen op het telefoonnummer 088-9660000. Met vriendelijke groet, Woonbron

GENADE

Heeft op 16 april 2021 om 14:02 geantwoord

Goedemiddag woonbron u schrijft u dat de opgevraagde informatie opnieuw is verstuurd.
in deze zaak is het woord opnieuw teveel. want de informatie heb ik niet eerder ontvangen. ik wacht op de opgevraagde informatie en ga u niet opnieuw vragen. woonbron kan beter van zijn fouten leren.

Bericht van Woonbron

1 jaar geleden - Goedemorgen Soraida Windster, ik zie dat er een brief is verstuurd door de opzichter op 29 maart. Deze heb je niet ontvangen? Groet, Joyce

Alle klachten die gemeld zijn door GENADE