Klacht: niet vriendelijk aan de telefoon sandra van reparaties

timo1960 op 30 december 2014 over Woonbron in de categorie Makelaars

zondag eerst melding geen cv en die is zondag gemaakt maar blijkt dat ik nu geen warm water kan gebruiken. Dit kon de monteur zondag niet maken.
Maandag ochtend gebeld en toen werd ik door gestuurd naar zegwaard ik heb nog een keer gemeld en sandra werd boos dat zij wil wist wat ze deed en ze had het zogenaamd nagevraagd het was goed.
Vanochtend kwam Zegwaard en zij dat hij het niet kon maken omdat de rookafvoerkanalen verstopt zitten.
Weer sandra gebeld en zij dat ze het niet begreep en dan stuur ik u wel naar eneco met andere woorden ik weet het ook niet meer maar dan ben ik van je af.

Ik wil alleen maar de cv en heet water is dit teveel gevraagd ik zit nu al vanaf zaterdagavond zonder heet water. cv doet het gelukkig wel maar kan geen heet water gebruiken dan slaat de cv op storing

ik ben tevreden als allebei het weer goed doet.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

Bericht van Woonbron

7 jaren geleden - Vervelend dat de reparatie niet naar tevredenheid is opgelost. Hiervan is melding gemaakt en er wordt snel contact opgenomen om het probleem te verhelpen.

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 26 februari 2015 om 09:30 geantwoord

De klacht is opgelost door Eneco. Blijf problemen vooral melden.

Alle klachten die gemeld zijn door