Klacht: niet om aan de zien

deems op 12 mei 2014 over Woonbron in de categorie Makelaars

Ik heb een klacht over mijn buurman hij woont in de van goijenstraat 27b.
Mijn buren en ik hebben er heel vaak wat over gezegd maar er wordt niks aan gedaan. Hij blijft de duiven voeren waardoor heel zijn balkon groen door viezigheid is (ook de binnenkant) en mijn tuin, het balkon van mijn buren (van goijenstraat 25B) en voor de deur van mijn andere buurman (van goijenstraat 27a) zit alles onder de poep van die beesten. En constant zijn mijn buren of mijn opa ziek. Mijn buren hebben vaak een klacht in gediend maar er word nog steeds niks aan gedaan. Dus bij de vraag ik u om er wat aan te doen wat het is echt niet leuk meer!

Wanneer ik te vrede ben is wanneer die balkon er weer schoon uit ziet en dat hij stopt met die duiven te voeren zodat wij geen last krijgen van de stank en viezigheid.

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Woonbron

8 jaren geleden - Beste mevrouw Saarloos, De bewuste bewoner is aangesproken op de overlast. Als dit niet tot het gewenste resultaat leidt, willen we u vragen nogmaals melding te maken, zodat wij wederom contact kunnen leggen met deze bewoner. MVG, Woonbron

Woonbron

Heeft op 16 mei 2014 om 15:03 geantwoord

Beste mevrouw Saarloos, De bewuste bewoner is op 15 mei aangesproken op de overlast via een brief. Als dit niet tot het gewenste resultaat leidt, willen we u vragen nogmaals melding te maken. Wij zullen de bewoner dan ook nogmaals persoonlijk aanspreken. Klacht is behandeld door sociaal beheer mevr. T. Wubben van Woonbron Delfshaven.

Alle klachten die gemeld zijn door