Klacht: martien.els

Martien Boelee op 19 april 2021 over Woonbron in de categorie Makelaars

Overlast klacht van Zuiderdreef 242.
Deze is. Gebonk bonken en dreunen.
Tig keren is Stadlander geweest maar leid niet tot resultaat helaas.

Overlast van van Gebonk. bonken en dreunen weg is of geminimaliseerd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

Bericht van Woonbron

1 jaar geleden - Geachte Martien Boelee, wat spijtig dat je zoveel last hebt van overlast. Ik wil je hier graag bij verder helpen maar zie dat je geen huurder bent van Woonbron, klopt dit? Wij kunnen alleen huurders van Woonbron helpen met een overlastmelding. Ik wil je vragen contact op te nemen met uw eigen woningcorporatie om hier de melding door te geven. Als er toch iets is wat wij voor je kunnen betekenen zijn we bereikbaar via 088 966 00 00. Met vriendelijke groet, Elisa

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 06 mei 2021 om 14:51 geantwoord