Klacht: Lossen niks op maar dekken zichzelf in op papier

Verway62 op 17 november 2020 over Woonbron in de categorie Makelaars

Ben al vanaf juni 2020 bezig om de geluidsoverlast met mijn nieuwe onderbuurman op te lossen,er komt een gesprek met de onderbuurman die doet toezeggingen maar komt ze niet na, Woonbron vind het allemaal prima zo ze hebben gedaan wat ze volgens de regels moesten doen en daar is de kous mee af, maar het probleem gaat gewoon nog verder. Dus moet ik het verder maar zelf oplossen, klacht ligt inmiddels al bij de huurcommissie maar die hebben het erg druk,dus daar moet ik nog geduld op hebben, Woonbron Delft neemt zijn huurders niet serieus maar zorgt er zelf wel voor dat ze genoeg gedaan hebben, al is dat alleen maar op papier,ze weten zichzelf goed in te dekken,en de huurder nou die laten ze met het probleem zitten en dan zeggen ze net zo makkelijk,zo wij hebben alles gedaan,dus dossier gesloten.

Wanneer Woonbron nu eens echt serieus te werk gaat en het probleem niet bij de huurder legt maar alles te werk stelt om het probleem op te lossen en niet met hun luie kont in hun bureau stoel blijven zitten of zich schuilen achter corona en wanneer je afspraken zwart op wit zet deze naderhand ook zorgen dat ze worden nageleefd door controle, maar ook dat gebeurt niet.
22 jaar woon ik daar, nooit last gehad met mijn onderburen krijg je nieuwe onderburen en moet ik na 22 jaar klagen over geluidsoverlast en geloven zij je gewoon niet, daarbij wil ik ook nog eens een huurverlaging tot het probleem opgelost is,want nu is mijn woongenot en dus een gebrek aan de woning verstoord.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 19 november 2020 om 12:10 geantwoord

Goedemiddag, Vervelend te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat er eerder contact is geweest met de sociaal beheerder. Ik ga mijn collega van sociaal beheer vragen nogmaals contact met u op te nemen. Verder geeft u aan dat u al vervolgstappen heeft genomen, daarin bent u altijd vrij, maar hopelijk komen we er onderling nog uit. Met vriendelijke groet, Joyce

Verway62

Heeft op 19 november 2020 om 12:59 geantwoord

Het is altijd hetzelfde verhaal of antwoord, dit heb ik al eens ervaren met een vorige zaak met Woonbron,ook hier ging het hetzelfde en uiteindelijk werd ik door de huurcommissie in gelijk gesteld,wil ik niet mee zeggen dat ik nu ook weer gelijk heb, maar de overlast zuig ik niet uit mijn duim,

Reactie van de melder van de klacht Verway62

1 jaar geleden - Mijn klacht staat nu op (opgelost),maar naar mijn mening is er nog niks opgelost! Dus klacht staat nog steeds open!

Bericht van Woonbron

1 jaar geleden - Goedemorgen meneer Verwaijen, Wat lastig dat dit voor u nog niet is opgelost en dat u dit zo ervaart. Mijn collega heeft gisteren de bovenstaande informatie doorgegeven aan onze sociaal beheerder, die hiermee bezig is. En hij zal zo snel mogelijk contact met u opnemen. Hopelijk komen er nog samen uit. Met vriendelijke groet, Rohelmi

Alle klachten die gemeld zijn door Verway62