Mijn Klacht:
Ben al vanaf juni 2020 bezig om de geluidsoverlast met mijn nieuwe onderbuurman op te lossen,er komt een gesprek met de onderbuurman die doet toezeggingen maar komt ze niet na, Woonbron vind het allemaal prima zo ze hebben gedaan wat ze volgens de regels moesten doen en daar is de kous mee af, maar het probleem gaat gewoon nog verder. Dus moet ik het verder maar zelf oplossen, klacht ligt inmiddels al bij de huurcommissie maar die hebben het erg druk,dus daar moet ik nog geduld op hebben, Woonbron Delft neemt zijn huurders niet serieus maar zorgt er zelf wel voor dat ze genoeg gedaan hebben, al is dat alleen maar op papier,ze weten zichzelf goed in te dekken,en de huurder nou die laten ze met het probleem zitten en dan zeggen ze net zo makkelijk,zo wij hebben alles gedaan,dus dossier gesloten.
Gewenste Oplossing:
Wanneer Woonbron nu eens echt serieus te werk gaat en het probleem niet bij de huurder legt maar alles te werk stelt om het probleem op te lossen en niet met hun luie kont in hun bureau stoel blijven zitten of zich schuilen achter corona en wanneer je afspraken zwart op wit zet deze naderhand ook zorgen dat ze worden nageleefd door controle, maar ook dat gebeurt niet.
22 jaar woon ik daar, nooit last gehad met mijn onderburen krijg je nieuwe onderburen en moet ik na 22 jaar klagen over geluidsoverlast en geloven zij je gewoon niet, daarbij wil ik ook nog eens een huurverlaging tot het probleem opgelost is,want nu is mijn woongenot en dus een gebrek aan de woning verstoord.
