Klacht: Lekkage woning Papsouwselaan 382 te Delft

Ahmed1968 op 07 januari 2023 over Woonbron in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij dien ik een klacht om de volgende redenen:
Sinds 2018 heb ik lekkage in de woning gelegen aan het bovenstaande adres. Sinds 2018 zijn tientallen bezoeken door de woningbouw Woonbron uitgevoerd en tot vandaag de dag is het probleem in de keuken (lekkage) niet opgelost. Het laatste bezoek is mij medegedeeld dat de lekkage via de bovenburen of via het dak is ontstaan. De woningbouw lost dit niet op. Mijn kinderen hebben door vocht allerlei mankementen zoals Astma. Er komt gewoon geen einde aan deze ellende. Ik word maar aan het lijntje gehouden. Ik stel daarom woonbron hierbij in gebreke om het ontstane problemen binnen 6 weken definitief op te lossen en mij te compenseren voor de geleden schade. Indien dit niet gebeurt zal ik de huur niet meer betalen en de huurcommissie inschakelen.

Gewenste Oplossing:

De schade definitief herstellen en mij te compenseren (eventueel huur verlaging) of een andere woning binnen de gemeente Delft aanbieden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

Bericht van Woonbron

1 jaar geleden - Goedemiddag, vervelend te zien dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Ik zie dat er ook nog een melding en staat hierover bij de opzichter. Ik ga een reminder sturen naar mijn collega met het verzoek er zo snel mogelijk bij je op terug te komen. Mocht je het idee hebben er zo niet uit te komen, kunt u een klacht dienstverlening bij Woonbron aanmaken. Als dat niets uithaalt, kunnen er vervolgstappen genomen worden. Hopelijk is dat niet nodig. Groet, Joyce

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 09 januari 2023 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag, vervelend te zien dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Ik zie dat er ook nog een melding en staat hierover bij de opzichter. Ik ga een reminder sturen naar mijn collega met het verzoek er zo snel mogelijk bij je op terug te komen. Mocht je het idee hebben er zo niet uit te komen, kunt u een klacht dienstverlening bij Woonbron aanmaken. Als dat niets uithaalt, kunnen er vervolgstappen genomen worden. Hopelijk is dat niet nodig. Groet, Joyce

Ahmed1968

Heeft op 09 januari 2023 om 16:20 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Mijn mening van de oplossing is de ellende waar ik mijn gezin leef wordt opgelost, vooral mij jonge kinderen.
Er zijn nu 5 jaar verstreken en nog steeds is het probleem niet opgelost. Ik heb niks aan woorden. Ik verwacht actie en er moet wat gebeuren anders stop ik met het betalen van de huur en start een juridische procedure en zal de huurcommissie inschakelen.

Reactie van de melder van de klacht Ahmed1968

1 jaar geleden - Mijn mening van de oplossing is de ellende waar ik mijn gezin leef wordt opgelost, vooral mij jonge kinderen. Er zijn nu 5 jaar verstreken en nog steeds is het probleem niet opgelost. Ik heb niks aan woorden. Ik verwacht actie en er moet wat gebeuren anders stop ik met het betalen van de huur en start een juridische procedure en zal de huurcommissie inschakelen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ahmed1968