Mijn Klacht:
Hierbij dien ik een klacht om de volgende redenen:
Sinds 2018 heb ik lekkage in de woning gelegen aan het bovenstaande adres. Sinds 2018 zijn tientallen bezoeken door de woningbouw Woonbron uitgevoerd en tot vandaag de dag is het probleem in de keuken (lekkage) niet opgelost. Het laatste bezoek is mij medegedeeld dat de lekkage via de bovenburen of via het dak is ontstaan. De woningbouw lost dit niet op. Mijn kinderen hebben door vocht allerlei mankementen zoals Astma. Er komt gewoon geen einde aan deze ellende. Ik word maar aan het lijntje gehouden. Ik stel daarom woonbron hierbij in gebreke om het ontstane problemen binnen 6 weken definitief op te lossen en mij te compenseren voor de geleden schade. Indien dit niet gebeurt zal ik de huur niet meer betalen en de huurcommissie inschakelen.
Gewenste Oplossing:
De schade definitief herstellen en mij te compenseren (eventueel huur verlaging) of een andere woning binnen de gemeente Delft aanbieden.