Klacht: Lekkage na 8 dagen nog niet verholpen

1234rdam op 19 januari 2021 over Woonbron in de categorie Makelaars

Beste Woonbron, 8 dagen gelden heb ik melding gemaakt van lekkage in mijn badkamer veroorzaakt door vermoedelijk kapotte leiding bij bovenburen. Er zijn 2 mannetjes wezen kijken en er zou opdracht gegeven worden voor een loodgieter bij de bovenburen. De 1e melding is nooit doorgekomen bij de aannemer waardoor er pas na 5 dagen afspraak ingepland werd en deze afspraak is vervolgens niet nagekomen. Monteur was zogenaamd verhinderd als je opbelt waar hij blijft. Inmiddels lekt het bij mij niet meer alleen in de badkamer maar ook vanaf plafond in wc en cvhok. Dit is geen klantenservice en ik word continu van aannemer naar jullie klantenservice gestuurd het bekende kastje van de muur verhaal. Jammer dat jullie zo laks omgaan met verzuim van onderaannemers.

Als Woonbron zsm een loodgieter stuurt die de lekkage oplost en ze dit ook terugkoppelen naar mij en mijn bovenburen. Tot nog toe moesten we telkens zelf bellen als er niks gebeurde.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

Bericht van Woonbron

1 jaar geleden - Goedemorgen, we hebben uw klacht ontvangen. Ik zie dat er ook telefonisch contact is geweest en dat de aannemer is aangestuurd. Inmiddels zou de lekkage opgelost moeten zijn, maar als dit anders is zou u ons dan kunnen bellen op 088-9660000 Groet, Joyce

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 25 januari 2021 om 11:41 geantwoord

Goedemorgen, we hebben uw klacht ontvangen. Ik zie dat er ook telefonisch contact is geweest en dat de aannemer is aangestuurd. Inmiddels zou de lekkage opgelost moeten zijn, maar als dit anders is zou u ons dan kunnen bellen op 088-9660000 Hopelijk weet u voldoende zo en anders horen we u graag. Groet, Joyce

1234rdam

Heeft op 25 januari 2021 om 20:37 geantwoord

De lekkage is inderdaad verholpen echter gebeurde dit pas op dag 10! Ik heb uren met jullie moeten bellen voordat jullie een loodgieter stuurde. Geen lof voor Woonbron, het zou ze sieren als ze me opbellen voor schadeopname ipv dat ik weer uren hiervoor kan bellen.

Bericht van Woonbron

1 jaar geleden - Goedemiddag, ik zal uw reactie op de klacht doorgeven aan de desbetreffende opzichter. Normaal gesproken wordt de schadeafhandeling automatisch opgenomen als de lekkage afgehandeld is en het allemaal is opgedroogd. Groet, Joyce

Alle klachten die gemeld zijn door 1234rdam