Mijn Klacht:
Ik woon al 20 jaar in deze woning in Delft van Woonbron, daarvoor ook een woning van hen meen ik ,maar sinds de grote reorganisatie gaat er wat mij betreft heel veel mis. Je bent een nummer geworden in het systeem, de mensen bij de klantenservice roepen maar wat en weten van elkaar niet wat ze je beloven.
Ik heb een tijdje geleden mijn beklag gedaan bij woonbon over het feit dat de buurt veranderde steeds meer naar een studentenwijk. Volgens mij hebben woningcorporaties ook contacten met de gemeente hierover, ik ben naar aanleiding daarvan geblokkeerd met de mail. Verder antwoord kwam er niet.Ik moest maar gaan verhuizen. Een paar jaar later had ik een klacht, ‘o dan moest ik maar een klachtenformulier insturen zei de klantenservice medewerker , ze zou het me toe sturen. Ik heb nog een opmerking gemaakt dat ik geblokkeerd stond, maar dat was al van lang geleden zei ze. Na invullen van het formulier heb ik nog eens gebeld of er al actie was ondernomen, her formulier stond in behandeling zei de medewerker, maar na weken nog niets gehoord. Toen ik weer belde zei weer iemand anders van het klant contact centrum (ze hebben misschien wel 35.000 woningen en je komt bij een KCC waar wat krabbels in een systeem staan) dat ik het forumulier nooit had mogen krijgen en ze hadden het weggegooid, zonder mij te laten weten dat ze er niks mee gingen doen. Het was een normale klacht zoals buren die duiven houden op de klene balkonnetjes hier dat voor overlast zorgt. Je staat echt te kijken dat je de moeite hebt gedaan en ze niet eens de moeite je te zeggen dat er niets aan doen.
Nu heb ik al 10 weken last van sigarettenrooklucht en een afval-lucht in de woning, precies sinds er rokers hier in de streng zijn komen wonen. Er is dus iets mis het het ventilatiesysteem.De verwarmingskast en wc staan meestal bol van de sigarettenrooklucht en een paar meter verder lig k te slapen Ik heb alle gaten goed afgedicht in de woning waar overal sigarettenlucht hing want een oplossing lijkt niet in zicht. Ik moet zelf steeds bellen of er al iets gedaan wordt, Eltag heeft heel weinig tijd, en ze beloven steeds terugbeltijden van 12 uur die niet worden nagekomen, Afgelopen week zei een medewerkster dat als ik niet binnen 12 uur teruggebeld zou worden er een dienstverleningsonderzoek zou moeten plaatsvinden. ik ben niet teruggebeld en als ik dan weer bel dan beloven ze toch die dag terugkoppeling te geven maar je hoort weer niks.En het beloofde dienstverleningsonderzoek komt er ook niet. Ik weet totaal niet waar ik aan toe ben. Van het weekend heb ik nog een mail gestuurd naar de klantenservice die kwam met spam blacklist terug. Ik schreef daarin dat ik me zorgen maakte om de ventiatie in de woning, zeker als er straks weer hitte komt of als ze buiten zitten te bbq-en want dan moet je toch alles dichthouden.Nu staan de ramen veel open ook met wind en kou anders krijg ik onderdruk in de woning en meer reukklachtenJe gezondheidszorgen komen met spamblacklist terug hoe is het mogelijk. Er zijn ook al hele onduideijk proeven gedaan bij anderen in de streng, waarvan je denkt wat zijn ze aan het doen. Dit zijn forse klachten waarvoor oplossingen niet te lang zouden mogen duren, maar misschien ontkennen ze me wel helemaal net als voorheen. Ik heb ook een mail gestuurd aan klantenservice dat ik voorlopig niet de volledige huur wil betalen met deze klachten, daar werd natuurlijk niet op gereageerd. Maar je moet wel natuurlijk, voor je het weet lig je buiten in een doos. Anderen in de streng hebben geen sigarettenrooklucht maar wel kooklucht die heb ik weer niet. Ik ben echt aan het einde van mijn ;latijn met die club en dan betaal je daarvoor toch iedere maand best een behoorlijke huur. Ik ben ook bang dat ze mijn klacht gewoon niet ernstig genoeg vinden en dat ik het er maar mee moet doen (ze vinden de oplossing ook heel moeilijk merk ik)Op een gegeven moment denk je echt hier moet ik weg, dit voelt niet meer veilig bij die woonbron maar zie maar eens een ander huis te vinden.Er staat hier verderop of ik mijn klacht al bij woonbron heb gemeld maar mij klachten komen terug via de blacklist spam van woonbron
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat er op een normale manier met mijn gecommuniceerd wordt en dat ik niet stuit op blacklisten of blokkades, Ook wil ik al die beloften niet meer, zoals terugbellen, dienstverleningsonderzoek en klachtenforumlier, die dan dus even later weer aan de kant worden geschoven. Ik wil zeker dat dit probleem met die vieze lucht in huis op korte termijn wordt opgelost en dat je als mens wordt behandeld en niet als pinmachine.
Ik zal ook nog wel wat verdere stappen ondernemen over klachtmeldingenrechtsprocedures
