Klacht: Bel kapot .

zozo 1 op 30 april 2014 over Woonbron in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn deurbel is al twee manden stuk gegaan en hij is nog niet gemaakt.
Eerste afspraak is iemand van groenwegen bij mij thuis geweest ,hij heeft de bel gecontroleerd en hij kon hem niet maken ,volgens hem moest en nieuwe besteld worden en dat gaan ze mij terug bellen voor een ander afspraak.
Het is nu ongeveer twee manden en de deurbel is nog steeds niet gemaakt.
Ik heb twee keer de vastgoedservice gebeld ze verbinden me gewoon door met groenwegen en ik hoor ieder keer de zelfde verhaal dat de deurbel is besteld en hij is nog steeds niet binnen gekomen,
Groetjes.

Gewenste Oplossing:

Mijn deurbel moet gemaakt worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

Bericht van Woonbron

7 jaren geleden - We betreuren het dat het zolang heeft geduurd om de bel te vervangen. Kunt u aangeven of dit inmiddels is gebeurd? BVD, Woonbron

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Woonbron

7 jaren geleden - Deurbel is gemaakt.

Woonbron

Heeft op 08 december 2014 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deurbel is gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door