Klacht: 6 maande lang geen actie onderneming

M. Okyar op 06 oktober 2021 over Woonbron in de categorie Makelaars

Sinds april bezig om een lekkage te melden.
Na 6 maanden krijg ik nogsteeds dezelfde dingen te horen.
En dat is IK KAN NIKS VOOR UW BETEKENEN.

Hoe kan de klachtenlijn zo onhelpbaar zijn.
Ik geef aan dat ik met iemand anders wil spreken om de situatie uitteleggen krijg ik te horen dat dit niet mogelijk is.

Ze hebben met moeite na 3 maande iemand gestuurd om de lekkage te beoorderen.
Eindstaand weer 3 maanden verder geen stap vooruit gegaan.

Ik wil z.s.m dat me lekkage wordt opgelost zodat me dochter normaal kan slapen want, door de geur die aanwezig is is het echt meer te houden.

ik ben het zat om wekelijks woonbron te bellen een balie assistente te spreken weer alles uitteleggen en horen dat ze de klachtenlijn (personeel) niet te pakken kunnen krijgen en dan weer de het zelfde ik kan niks voor uw betekenen.

Ik hoop dat ik z.s.m een reactie krijg van woonbron zodat we dit eindelijk kunnen oplossen

Eindstand Woonbron super traag met actie ondernemen, telkens uitstellende gedrag, als klant wordt je niet serieus genomen.

Dat ze met een oplossing komen bekijken waar de lekkage echt van komt echt echt actie ondernemen.
En niet ons langer meer laten wachten.
Elke druppel regen die valt heeft consequenties voor me dochter de kamer. En uiteindelijk ook voor haar gezondheid want dit kan niet gezond zijn!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 21 oktober 2021 om 09:28 geantwoord

Beste Meryem, uiteraard vind ik het heel vervelend dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. Ik zie dat er ook al een klacht loopt bij het klachtenteam en heb je melding van klacht.nl daaraan toegevoegd, uiteraard hoop ik dat er snel een oplossing komt. Als je het idee hebt, dat je er niet uit komt met Woonbron, kan je altijd nog verdere stappen ondernemen: https://www.woonbron.nl/klachten Maar hopelijk is dit niet nodig! Groet, Joyce

Alle klachten die gemeld zijn door M. Okyar