Klacht: Constructie niet goed gemaakt

Jimbo Slice op 13 mei 2024 over Wolbrink.bv in de categorie Aannemers

Ik wil iedereen attent maken op de praktijken van de eigenaar van dit bedrijf. Twee jaar geleden runde hij een bouwbedrijf genaamd Vakmediairs, waarbij hij en zijn team ernstige schade hebben veroorzaakt. Mijn vader heeft hierdoor voor 50.000 euro schade geleden en dit is slechts één voorbeeld van de vele gedupeerden. Er werd beloofd dat een aanbouw snel gerealiseerd zou worden, maar de eigenaar heeft herhaaldelijk zijn afspraken niet nagekomen. Hierdoor heeft mijn vader een winter lang in de kou moeten doorbrengen. De uitbouw is bovendien onjuist uitgevoerd: de fundering is te krap, de draagbalk te zwak zonder de juiste berekeningen, wat tot verzakking heeft geleid. Er is lekkage waar de uitbouw het huis raakt, de spouwmuur ontbreekt, waardoor vocht de binnenmuren aantast, en de openslaande deuren functioneren niet meer. De eigenaar beriep zich keer op keer op ziekte of onkundig personeel als excuus. Recentelijk heb ik vernomen dat de eigenaar weer actief is onder nieuwe bedrijfsnamen. Hier zijn de details van de vier bedrijven gevestigd op Worsumseweg 10, OVERASSELT:

Wolbrink B.V. (Advisering Onderzoek)
Kvk nummer: 091264830000

Sector: Holdings (geen financiële) (70102)
Z.O.N. Ambachten B.V. (Bouwnijverheid)
Kvk nummer: 819164420000

Sector: Algemene burgerlijke en utiliteitsbouw (4120)
Z.O.N. Ambachten Holding B.V. (Financiële Instellingen)
Kvk nummer: 818169600000

Sector: Financiële holdings (6420)
Z.O.N. Speciale Producten en Diensten B.V. (Bouwnijverheid)
Kvk nummer: 828511070000

Wees voorzichtig en informeer goed voordat u besluit zaken te doen met deze ondernemingen.

Vakmediars heeft zich failiet laten verklaren. Hierdoor kunnen wij en vele anderen fluiten naar herstel. Mocht de eigenaar tot bezinnen komen, dan kan hij met ons in contact komen voor een financiële tegemoetkoming.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wolbrink.bv

Reactie van de melder van de klacht Jimbo Slice

1 maand geleden - Zoals Jos Wolbrink is: smoesjes of geen reactie geven.

Reactie van de melder van de klacht Jimbo Slice

1 week geleden - Zoals Wilbrink is. Niets van zich laten horen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jimbo Slice