Klacht: Woest

Marianny op 04 juli 2020 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Ivm onze emigratie naar Curaçao hebben wij al enige tijd geleden onze vlucht voor 2 personen en een kleine hond in de cabine en een grote hond in het ruim ( als overbagage doet klm dat) geboekt. Als type vliegtuig de Boeing 747. Helaas heeft de klm besloten deze uit het assortiment te halen, waardoor wij omgezet zijn naar een 787-10 niemand die verder iets zegt over de hond welke op dit type niet als overbrave mee mag maar wel via een
Agentschap als Cargo mee kan. Verschil is
Dan wel 1300,00. Naar mijn idee is de klm degene die een verandering doet en daarmee zelf voor
Een oplossing moet kijken en aanbieden.
Nu verwacht klm dat ik zelf kijk waar en wanneer er eventueel met een andere type toestel wordt
Gevlogen waar mijn hond op mee kan. Neem
Toch echt aan dat KLM dit zelf weet. Kortom ik vindt dat de klm verantwoordelijk is voor extra kosten die erbij komen

Wanneer de klm een oplossing bied. Als in een
Datum ( rond de oorspronkelijke vertrek datum) met een type toestel waar de hond gewoon als normaal als over bagage mee kan zonder extra kosten.
Of wanneer de klm zelf via een van hun agentschappen de hond als Cargo boekt zonder
Extra kosten voor ons. Het
Is tenslotte een wijziging van klm die
Ons nu in problemen zet,

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianny