Klacht: witwassen, gebrekkig toezicht

op 10 september 2018 over ING in de categorie Banken

Ernstig falen in de bedrijfsvoering door o.a. witwaspraktijken langdurig en in grote mate toe te staan onder directie van de heer Hamers en anderen.
ING trekt geen personele consequenties. Opmerkelijk!

Ontslag Hamers c.s. en benoemen als voorbeeldfunctie.
overigens: als onder mijn leiding in mijn ziekenhuis grootschalige malversaties en persisterend wetteloos handelen voorgekomen zouden zijn, was ik al lang de laan uitgestuurd.
Hamers c.s. maken de indruk bovenbuiten de wet te staan. Een blamage voor het O.M. die door de ING alsnog gecorrigeerd mag gaan worden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 12 september 2018 om 18:39 geantwoord

Hoi jgkok,

Bedankt voor het doorgeven van je feedback. Aan de hand van feedback kunnen we onze diensten en producten continue blijven verbeteren. Ik ga je feedback daarom direct voor je doorzetten naar onze juridische afdeling.

Ik wens je tot slot toch nog een hele fijne avond toe!

Groet,
Lysanne
ING Webcare

Heeft op 12 september 2018 om 22:25 geantwoord

Wanneer ik een klacht heb ingediend verwacht ik niet vervolgens een PopieJopie tekst terug te krijgen met Hoi jgkok en later ge-je en gejij.
Ook de zin: aan de hand van feedback kunnen we onze diensten en producten continue blijven verbeteren, slaat de plank mis. Ik heb een uiterst serieuze Klacht. Ik geef u geen \"feedback\" ! Dat is de klacht minimaliseren door er een andere term aan te geven. Onprofessioneel en Schande!

Alle klachten die gemeld zijn door jgkok