Klacht: Retourgeld niet ontvangen

Kloskia op 19 januari 2022 over WITT international in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in december 2021 een bestelling teruggestuurd. Van PostNL heb ik een bevestiging gekregen dat WITT International mijn pakket op 23 december 2021 in ontvangst heeft genomen. Tot nu toe geen enkele bevestiging of bericht dat ik mijn geld terugkrijg. Ik heb via whatsapp contact gehad, alle bewijzen gegeven en er werd mij beloofd dat het met spoed terugbetaald zou worden. Omdat ik tot op vandaag, nu 10 dagen verder inmiddels, niets gehoord of ontvangen heb, heb ik met de klantenservice gebeld. Zij kon er niets over vinden in de computer, dus moest alles opnieuw invoeren. Wederom heeft zij alles genoteerd en wordt mij beloofd dat het binnen uiterlijk 1 week terugbetaald. Ik vind het echt te gek voor woorden. Ik zeg eerlijk dat ik geen vertrouwen meer heb in WITT International. Ik zal dan ook geen bestellingen meer plaatsen. Ik heb het nu inmiddels al 3 x gemeld bij WITT, dus ga ervan uit dat het nu echt binnen (uiterlijk) een week terug gestort is. Klanten service is ver te zoeken bij WITT Internationaal.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld teruggestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over WITT international

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over WITT international nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kloskia