Klacht: Witheet van Coolblue

op 31 juli 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag airpods besteld met expres bezorging dezelfde dag. Hier betaal je extra voor maar dat is een eigen keuze en mijn afwezigheid op zaterdag was voor mij de reden om dit te doen. Koerier zou tussen 19.00 en 22.00 uur komen, de beste man was volgestopt met minimaal 21 stops (ik was nummer 21) en had daar 3 uur de tijd voor, naar mijn mening een lastige klus. Dat bleek waar want tegen 22.30 uur stond in de update van de track&trace dat ik een nieuwe afspraak moest maken, met andere woorden het product zou niet meer geleverd worden op vrijdag.
Gelijk met Coollblue klantenservice gebeld om te kijken hoe we dit netjes konden oplossen. Zoals al eerder aangegeven was ik zaterdag niet aanwezig, en mijn vraag of het ook op zondag geleverd kon worden werd bevestigend beantwoord, echter er was een maar. Ik moest deze order dan annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen voor levering op zondag(en een keer extra betalen, en die snap ik dus niet. Uiteraard zou ik het geld terug krijgen van de eerste bestelling maar dat kon wel even duren. Coolblue maakt een fout en ik moet het oplossen en financieel bloeden? echt te belachelijk voor woorden. De derde oplossing was een nieuwe afspraak op maandag. Dat was voor mij financieel de enige oplossing maar niet de service die ik verwacht had van van Coolblue die van de daken schreeuwt dat ze zo’n goede service heeft.
Ook hebben ze mijn woede en teleurstelling extra gevoed met fantastische automatische mailtjes over hoe ze snappen dat ik zit te popelen om mijn bestelde product te ontvangen (duh) en sturen ze een prachtige mail van een productspecialist….die beschrijft hoe ik mijn product kan aansluiten, alleen slaat die mail voor mijn bestelde product volledig de plank mis omdat de verstrekte info onjuist is. Na nog wat extra geklaag bij de klantenservice kon ik een vergoeding krijgen voor de situatie, een tegoedbon van €7,50, meer een belediging dan een oplossing. Maar daar ik echt nooit meer wat wil bestellen bij dit bedrijf en al zijn takken (gelukkig heel goed herkenbaar) heb ik hier vanaf gezien.
Ik hoop maandag mijn product te ontvangen en er van te gaan genieten, maar aan Coolblue zal ik altijd een nare nasmaak overhouden.

Gewenste Oplossing:

Dat gaat gewoon niet meer gebeuren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

3 weken geleden - Beste Bert, Je hebt een nare ervaring gehad naar aanleiding van jouw bestelling met VandaagNog levering voor de Airpods. Gelukkig heb je ons op Klacht.nl kunnen vinden om jouw ervaring met ons te delen. Begrijpelijk dat je op basis van deze levering absoluut niet tevreden hebt. Wij hebben jouw review op zowel Tweakers als Trustpilot ontvangen. Op beide reviews hebben wij gereageerd met het verzoek het ordernummer met een korte toelichting per e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Graag zien wij jouw e-mail alsnog tegemoet. Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Bolke63