Klacht: Wisseling chauffeurs

op 19 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het gebeurd regelmatig dat chauffeurs op z’n minst 3/4 haltes van te voren beginnen met het pakken van hun spullen voor de wisseling van het personeel. Dit houdt in dat de chauffeur zich niet 100% focust op de weg, en dit heel storend is voor de passagiers. Het kost misschien 1 minuut om je spullen te pakken wanneer je aankomt op plaats van bestemming. Haast hebben ze daarna ook niet, want dan staan ze gerust nog eens 5 minuten te kletsen buiten. Ik heb het nu over bus 50 die van Haarlem naar leiden rijdt en de stop maakt bij de nachtegaal in Lisse.

Ik zou graag zien dat de chauffeurs gewoon netjes hun dienst afmaken, en hun spullen pas gaan pakken wanneer ze stil staan. Zo is het veilig voor beide partijen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 juli 2016 om 09:57 geantwoord

Beste Pamela,

Niet leuk om te lezen dat je ervaart dat tijdens het pakken van de spullen van de buschauffeur, de focus niet meer 100% op de weg ligt. Begrijpelijk dat je, je daar aan stoort. Uiteraard willen we jou en medepassagiers veilig van A naar B laten reizen. Daarom heb ik je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat deze situatie met de buschauffeurs besproken kan worden er hier op gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Pamelaelisakoelemans