Klacht: Winnen met kraskaarten

op 17 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik wil een klacht indienen over de kraskaarten waarop je zo gezegd wat kan winnen. Zelf heb ik al een kleine 80 kaarten ingevoerd. GEEN PRIJS. Oke dat kan… zo gelukkig ben ik niet in acties. Maar er is werkelijk niemand in mijn omgeving, en geloof me dat zijn heeeel veeeeel mensen die ook maar iets hebben gewonnen met deze winactie.
Volgens mij is deze aktie echt nep.

Als ik ook maar iemand hoor over een gewonnen prijs.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 21 juli 2017 om 08:33 geantwoord

Wat jammer dat u (nog) geen prijs hebt; bij elke keer dat u een wincode invult, maakt u kans op een van de vele prijzen. De grotere prijzen worden in de winkels uitgereikt en ik kan me voorstellen dat we van een aantal uitreikingen zeker publiciteit zulen gaan maken. Op Facebook hebben wij diverse meldingen gekregen: van klanten die tot nu toe geen prijs hebben ontvangen, maar gelukkig ook veel posts van gelukkige winnaars.
Ik wens u veel succes toe met onze jubileumactie. Graag tot ziens in onze winkel.
Dirk
afd. klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Darjay