Mijn Klacht:
Na een bestelling van een leuk setje wat werdt aangegeven dat de broek klein uitvalt had ik een maat groter besteld al vrij snel bij het passen wilde jk een maat kleiner bestellen dat heb ik gedaan op dezelfde dag van het pakketje toen ik het ontvangen had zo gezegd zo gedaan kreeg een mail dat het pakket de volgende dag binnen zou krijgen nou helemaal fijn dacht ik kreeg ook een sms van UPS met de mededeling dat het einde van de dag geleverd zou worden maar op de dag van levering geen pakketje volgende dag ook niet heb ik ik via een chat gevraagd waar me pakketje bleef ging een dag over heen dus inmiddels 3 dagen later kreeg ik antwoord dat mijn artikel verkocht was en niet meer op voorraad was toen zei ik nog hij staat wel als beschikbaar op de site toen werdt er gezegd waarschijnlijk van een andere boetiek fijn dacht ik het andere bestelling werdt geannuleerd nog vond het wel raar dat hun dan niet zelf mee gekomen zijn want dan hadden hun het meteen die kunnen sturen maar goed ik denk bestel die wel gewoon weer na twee dagen werdt mijn bestelling geannuleerd was een fout en weer niet te leveren dan maar een andere maat weer alles besteld en gedaan en weer geannuleerd omdat ook die maat niet te bestellen was ik had in tussen tijd 7,50 korting gekregen had wel gevraagd of ze überhaupt dan voor mij konden uitzoeken of de winkel konden bellen om te vragen of de andere maat wel beschikbaar was kreeg ik als antwoord alleen te kunnen zien als de bestelling geplaatst was erg vreemd allemaal meerdere dingen wat aan wordt gegeven niet na kunnen komen.
Gewenste Oplossing:
Als het systeem en de medewerkers meer service kunnen verlenen
