Klacht: Winkelen met een cliënt die alzheimer heeft

op 18 juli 2020 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte Heer/Mevrouw,

Op zaterdag 18 juli jongstleden ben ik gaan winkelen, met een cliënt van mij die alzheimer heeft, in de Action Broekhin zuid. Ikzelf draag een zorgpas zodat mensen kunnen zien dat ik zorg verleen. Mijn cliënt werd aangesproken door een medewerker dat hij afstand moest houden, alle begrip hoor,maar dat is een beetje lastig voor iemand met alzheimer. Ik heb tegen de medewerker gezegd dat dhr zijn best doet meer kan ik niet doen. Misschien had de medewerker zelf initiatief kunnen nemen en ook al afstand te nemen, wel of niet gezien te hebben dat ik een zorgpas draag. Ik vind het sneu dat dit is gebeurt, want dhr is zich van geen kwaad bewust.
Hopelijk kan ik met deze brief duidelijk maken dat, ondanks de corona, het niet altijd mogelijk is om mensen met alzheimer de regels uit te leggen.

Met vriendelijke groet
Angeliek Franssen.

Als mijn klacht serieus wordt genomen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door Angeliek Franssen