Klacht: wincode

op 11 augustus 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Stond het rad bij het draaien stil op Dirk trakteert kaart t.w.v. 25,- had ik geen prijs gewonnen. Ja, zo kan ik ook prijsjes uitdelen……
Ik heb geen komputer en gebruik dus zelden een komputer, heb ik nu nog 5 kraskaarten, helaas niet goed gelezen…26 juli einde oefening.
Maar toch leuke aktie en gefeliciteerd met jullie 75 jarig bestaan.

Gewenste Oplossing:

Met een kaart van 25,- of uitleg hoe dit kan......

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 11 augustus 2017 om 18:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank dat u dit kenbaar heeft gemaakt aan ons.

Vervelend dat u niets gewonnen heeft.

Om te kunnen achter halen wat er mis is gegaan bij het draaien van het rad, is het voor ons van belang te weten op welk apparaat u de krascode heeft ingevoerd, hiermee bedoel ik een laptop, tablet of vaste pc.

De actie is helaas afgelopen, waardoor ik uw overige krascodes niet (meer) kan controleren.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en graag tot ziens in onze winkel. Ik wens u een fijn weekend toe.

Heeft op 24 augustus 2017 om 17:09 geantwoord

Het is niet opgelost want ik wil weten wat het uitmaakt wat voor computer ik heb gebruikt en dat is in mijn geval een vaste pc en daar heb ik nog geen antwoord op gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door snap niet wat jullie willen hier