Klacht: wincode

op 11 augustus 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Stond het rad bij het draaien stil op Dirk trakteert kaart t.w.v. 25,- had ik geen prijs gewonnen. Ja, zo kan ik ook prijsjes uitdelen……
Ik heb geen komputer en gebruik dus zelden een komputer, heb ik nu nog 5 kraskaarten, helaas niet goed gelezen…26 juli einde oefening.
Maar toch leuke aktie en gefeliciteerd met jullie 75 jarig bestaan.

Gewenste Oplossing:

Met een kaart van 25,- of uitleg hoe dit kan......

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 11 augustus 2017 om 18:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank dat u dit kenbaar heeft gemaakt aan ons.

Vervelend dat u niets gewonnen heeft.

Om te kunnen achter halen wat er mis is gegaan bij het draaien van het rad, is het voor ons van belang te weten op welk apparaat u de krascode heeft ingevoerd, hiermee bedoel ik een laptop, tablet of vaste pc.

De actie is helaas afgelopen, waardoor ik uw overige krascodes niet (meer) kan controleren.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en graag tot ziens in onze winkel. Ik wens u een fijn weekend toe.

Alle klachten die gemeld zijn door snap niet wat jullie willen hier