Klacht: wincode

op 18 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 5 kraskaarten en bij controle kreeg ik het antwoord code onjuist of al ingevoerd, 3x na gelezen en de codes kloppen en ik heb ze niet eerder ingevoerd

Gewenste Oplossing:

Geen kaarten met dezelfde codes uitgeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

1 maand geleden - Beste mevrouw Kerstens, Bedankt voor de moeite die u heeft genomen mij op de hoogte te brengen van uw melding. Vervelend dat u problemen ervaart met de website, ik kan u verzekeren dat wij de wincodes niet meerdere keren uitgeven. Als u mij uw wincodes toestuurt, of een foto van uw kraskaarten kan ik controleren of u prijs heeft of niet. Ik verneem graag van u. In afwachting van uw reactie, wens ik u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door dirksfeest