Klacht: WSG meldt dat klacht is opgelost MAAR DAT IS NIET WAAR!

Roosje77 op 18 januari 2022 over William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering in de categorie Zorginstellingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs heb ik een klacht ingediend tegen mijn gezinsvoogd. WSG meldt nu dat de klacht is opgelost en heeft een mooi groen balkje met “opgelost” geplaatst.
De klacht is helemaal niet opgelost! En ondertussen maak ik torenhoge advocaatkosten. Waarom check niemand bij mij of de klacht is opgelost?
Hoezo corrupt? Echt schandalig dit!

Gewenste Oplossing:

Met een fatsoenlijke oplossing dus grondig onderzoek en ik heb echt schriftelijke bewijslast en een dossier aangelegd met mijn advocaat.
Ik val echt over de leugen dat de klacht zou zijn opgelost en dat dat niet bij mij is gecheckt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering

Heeft op 19 januari 2022 om 14:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kolff,

Uw klacht is bij de WS in behandeling genomen en doorgestuurd naar de betreffende manager. Daar bent u schriftelijk van op de hoogte gebracht. U kunt uw reactie naar [email protected] sturen.

Met vriendelijke groet, Clientbureau William Schrikker

Alle klachten die gemeld zijn door Roosje77