Klacht: William schrikker groep !! Zijn de slechte instantie van de wereld

op 04 februari 2014 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

De william schrikker is de slechte instelling van de wereld wij hebben een dochtertjee Wij werken over al aan mee toch hebben ze haar uit huis gehaalt in een pleeg gezin gestopt en zij zeggen wij hebben maar 1 in de 3weken recht hebben op bezoek en we zien wij hebben niks over haar tezeggen en ze doen wat ze willen niks word overlegd en alles achter onze rug ze maken dingen veel erger dan het is om zodat hun goed lijken dit is belachelijk deze mensen moeten goed geconterleerd worden om deze instantie doet dingen buiten het boekje dit moet genoeg zijn nu Wij zijn de ouders we hebben er niks over tezeggen dit is genoeg

ik zal pas tevreden zijn als er echt word aan gedaan word en niet aan een persoon de hele william schrikker groep moet goed geconterleert worden Deze mensen gaan veel te ver hun maken kinder geestelijk kapot heel erg wij willen weg bij william schrikker groep andere voogd

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ditisgenoeg