Klacht: willen retourartikel niet meenemen

op 13 juli 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Zaagtafel is stuk, koerier wilde hem niet meenemen, na mijn beklag bij de klantenservice van coolblue, zeggen ze dat ik de zaagtafel volledig uit elkaar moet halen. Een wasmachine hoef ik toch ook niet te demonteren en in te pakken?
Ik heb de zijbladen er al afgehaald zodat de zaagtafel wat kleiner is.

Als de zaagtafel in zijn geheel wordt opgehaald en ik een werkende zaagtafel terugkrijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Coolblue

3 maanden geleden - Beste Eva, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw zaagtafel stuk is gegaan. We kunnen heel goed begrijpen dat je hiervan baalt en dit graag zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. We hebben jouw reparatieprocedure er direct bij gepakt en we zien dat de bezorger heeft aangegeven dat het product niet is ingepakt. Dit is natuurlijk wel noodzakelijk, want de bezorgdienst kan het product niet meenemen zonder dat het is ingepakt. Het is niet mogelijk om het product uitgepakt mee te nemen. Mocht je verdere vragen voor ons hebben, kun je ons bereiken door een e-mail te sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. We zien jouw reactie graag tegemoet. Groeten, Coolblue

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Evakooij