Klacht: Willem schrikker wil ongeboren kind afpakken

op 02 juli 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Mijn naam is Daniëlle E ik ben zwanger en heb als eis van de raad. Een observatieplek voor moeder en kind in een 24 uurs voorziening.. doe ik dit goed mag ik me baby houden. Dit zegt de gezinsvoogd op 9 juni jl. Nu bel ik gisteren en eigenlijk de hele week al. En nu zegt mijn gezibsvoogdes. Er is 9 juni besloten om ke kind in een pleeggezin te plaatsen en of ik even kennis wil maken met het nieuwe pleeggezin. Maar dit is de afspraak niet. Dit is mijn klacht. IK beval over een week en dit mag een William schrikker nooit doen. toen ik hun vroeg waarom helpen jullie niet mee om een plek te vinden. was haar antwoord, je moet eerst aan de voorwaarde voldoen en dan gaan wij je mee helpen zoeken. maar dit klopt niet want mijn voorwaarde om mijn babytje te houden was een 24 uurs plek..
de situatie is niet gewijzigd bij mij, dus is er geen rede om een andr plan te schr4ijven en mij dit niet te melden. ook lopen ze 5 stappen vooruit. als mijn kind uithuisgeplaats word, krijg ik voorwaarde waar ik aan moet voldoen. zodat zij terug komt. en de hebben de william schrikker groep al. anders geeft zij niet zo een antwoord.

Als William schrikker zich aan de afspraken houd en ook ouders inlicht bij hun plan. en mijj mee helpt zoeken naar een plek die zij zelf als eis hebben gesteld.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:28 geantwoord

Geachte mevrouw Engelbert, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 2 juli 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle uit utrecht