Klacht: Willekeur bij bepaling tarief vervangende vlucht respectievelijk twee maal betalen voor zelfde stoel.

op 10 mei 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Op 26 april 2016 kwamen wij door slechte weersomstandigheden te laat aan op de luchthaven Schiphol en werd onze bagage niet meer geaccepteerd. We werden naar een incheckbalie gestuurd; daar zeiden ze ook niets te kunnen doen. Toen doorgestuurd naar de ticket office. Daar waren we genoodzaakt een nieuwe ticket te kopen. Dat er onder de gegeven omstandigheden extra kosten zijn dat kunnen wij begrijpen. Maar dat je twee keer betaald voor dezelfde zitplaats dat kunnen wij niet begrijpen.
Wanneer je dan op de plaats van bestemming aangekomen bent en mensen ontmoet die dezelfde reis hadden geboekt en ook te laat waren om tijdig in te checken en die maar een fractie betaalden van hetgeen wij betaald hebben dan zou je daar graag een plausibele verklaring voor krijgen. Tot op heden hebben wij deze nog niet ontvangen.

Wij zouden gaarne een restitutie ontvangen van de naar onze mening teveel betaalde kosten.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EZ38204