Klacht: wil mijn vlucht omboeken

Oepsiepoepsie op 02 juli 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

72 Uur voordat mijn vlucht vertrekt wil ik mijn vlucht annuleren naar een later moment in het jaar.
Helaas kan dit niet online omdat ik ruimbagage heb bij geboekt. Je krijgt als mededeling dat omboeken via het service center moet.
DIt kan via de app: helaas krijg je daar een standaard antwood.
Dit kan via de telefoon: eerst wordt je er tot 3 keer toe uitgegooid. Als je dan eindelijk contact hebt word je in de wacht gezet. Na 75 minuten wachten nog steeds geen contact.

Hoe moet ik nu mijn vlucht omboeken? Het lijkt er op dat Transavia er op aanstuurt dat ik €1000 gewoon weg moet gooien.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn vlucht heb kunnen omboeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oepsiepoepsie