Klacht: wil met ideal betalen

op 08 juni 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

graag Uw girorek.nummer

Gewenste Oplossing:

als ik met ideal mag betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 juni 2016 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Coos,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U heeft een bestelling geplaatst met als betaalmethode Afterpay (achteraf betalen).
U ontvangt van Afterpay een mailbericht met daarin de factuur voor de bestelling.

Dit kan tot 7 werkdagen duren nadat u de bestelling heeft geplaatst.
Tip: Houdt ook uw spam-inbox in de gaten.

Afterpay is de betaalprovider die het mogelijk maakt om achteraf te betalen.
Voor vragen over de facturering of de factuur, kunt u het beste contact opnemen met Afterpay zelf via www.afterpay.nl. Dit werkt namelijk vele malen sneller. (1-2 werkdagen maximaal)
Wanneer u ons hierover bericht, zullen wij Afterpay contacteren. (3-5 werkdagen)

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door cm verbruggen