Klacht: Wil me geld teruf

op 29 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Hallo ?

Ik hoor me geld terug tekrijgen van jullie omdat me bestelling niet is verwerkt ??
Hoe zit er nu dan want vind dit echt vervelend

Ik ben er niet tevreden mee

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Adyen

Heeft op 30 november 2016 om 09:54 geantwoord

Geachte Lele

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Ik zie wel dat er een betaling aan u teruggestort is, dit is afgelopen week gedaan dus dit bedrag zou inmiddels op je rekening moeten staan.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 30 november 2016 om 21:38 geantwoord

Ik heb nog steeds niks gekregen en telefonisch heb ik het ook al gedaan maar krijg alleen te horen krijg het terug gestuurd en nog steeds niks ?

Alle klachten die gemeld zijn door LeleE