Klacht: WIL GEEN FOLDERS IN BRIEVENBUS

op 26 april 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Geachte heer,
ik wens GEEN folders meer in mijn brievenbus, ook niet van spotta

als er geen reclame materiaal meer in mijn brievenbus beland

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 april 2017 om 11:43 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw melding.

Ik kan uit uw melding niet opmaken of u ook een stikker op de deur heeft. Wij zouden deze informatie nog graag ontvangen.

Heeft u deze niet op de deur dan verzoeken wij u om deze op u deur te gaan plakken zodat het voor onze bezorger duidelijk is dat hij u adres over moet slaan.

klantenservice Spotta

Heeft op 27 april 2017 om 15:27 geantwoord

De Amsterdamse gemeenteraad heeft deze maand een regeling aangenomen dat er GEEN ONGEVRAAGDE RECLAME meer in de brievenbussen mag. Alleen als je een sticker hebt dat je wel reclame wilt.
Dus verzoek om GEEN reclame rommel meer in mijn brievenbus

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte de Bruijn, Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben alsnog uw melding in behandeling genomen en gaan hiervoor de bezorger aanspreken. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Reactie van de melder van de klacht klant2803

3 maanden geleden - Nee we hebben geen stickers meer. De koperen brievenbussen zijn net voor veel geld ontdaan van alle nee nee nee stickers op de 8 koperen brievenbussen van ons appartementencomplex. Het lijkt nu eindelijk weer prachtig. EN dit is gedaan met het oog op dat er GEEN reclame meer geworpen zou worden, die elke week ook nog weer eens door de schoonmaaksters opgeruimd moeten worden. HEt gaat meteen weer in de vuilniszak. AMSTERDAM HEEFT NU EEN WETGEVING DAT ER GEEN ONGEVRAAGDE RECLAME MEER GEGOOID MAG WORDEN. Dus graag stopzetting per direct in ALLE brievenbussen op STADIONKADE 20 EN 21. MVG

Alle klachten die gemeld zijn door klant2803