Klacht: Wil geen contract

op 18 oktober 2015 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Oxxio

Heb jullie nadat een dame mij wilde Om praten een contract te nemen bij jullie meteen schriftelijk opgezegd
Dit heb ik telefonisch en via mail gedaan

Nu Krijg ik van mijn leverancier essent de melding dat ik op zeg

Nu gaan jullie dit oer direct omzetten
Ik ga niet weg bij Essent zoals ik dit telefonisch en via mail hen doorgegeven

Wat slecht van jullie zeg
Ben enorm boos nu ook
Dus zorg er voor dat ik morgen een telefoontje of een mail heb met excuus en de bevestiging dat ik niet met jullie in zee ga

Mijn naam is
Akkermans
Berkenstraat 4
5104 CE Dongen
06-42469675

Mary Akkermans

Gewenste Oplossing:

Jullie gaan niet met mij in zee
Zoals ik dit al telefonisch als via mail hen doorgegeven

Dus STOPPEN met OXXIO.....!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 03 november 2015 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mary,

Ik heb uw klacht gelezen. Allereerst excuses voor de late reactie. Door onduidelijke oorzaak hebben wij geen melding van uw klacht ontvangen.

Ik vind het vervelend dat er onduidelijkheid ontstaan is over het annuleren van het contract. Dit kan binnen 14 dagen. Wij hebben van u geen tijdige annulering ontvangen en daarom is de overstap wel in gang gezet. Jammer om te lezen dat dit tegen uw wens in is en dat u niet tevreden over ons bent.

Ik ga ervan uit dat mijn uitleg duidelijk voor u is.

Met vriendelijke groet,

Robin, medewerkster Oxxio

Heeft op 11 mei 2016 om 12:45 geantwoord

Waardellos dat Oxxio dit op deze manier kan afmelden. Ik reageer nu pas op dit antwoord, daar ik het zo zat was om nog maar iets met Oxxio t emaken te hebben. Dat ik over ben gegaan tot betalen van de rekening terwijl ik niet eens een overeenkomst ben aangegaan, Ik heb deze tijdig heel tijdig opgezegd, maar daar wordt geen gehoor aan gegeven. ik heb een mail naar Oxxio klantenservice gestuurd en hier op de site een nieuwe klacht ingediend. Te gek voor woorden wat Oxxio zomaar kan doen en dat er niets aan wordt gedaan, vanuit hen. Ik hoop dat het nu misschien anders gaat, daar ik totaal niet op henb zit te wachten maar ze je dwingen om wederom heel veel kostbare en verloren tijd hierin te steken. Daar zou ik zelf ook kosten voor in rekening willen brengen.
Mocht het nbu niet wordne opgelost dan stop ik met betalen van het bedrag wat ik nu doe, want dat gaat eigenlijk al niet. Als ik het bereken met mijn inkomen dan kan ik 15,08 per maand betalen en ga dat dan daarna ook zeker doen.

Met vriendelijke groet,

Mary Akkermans

Reactie van de melder van de klacht weg met Oxxio

1 jaar geleden - Wat is Oxxio een waardeloze organisatie, een contract aangegaan met bedenktijd aan de deur. Alle opzeggingen zwart op wit en telefonisch gedaan en toch een opzegging van mijn huidige leverancier krijgen wat betekende dat ze de aansluiting gewoon door hebben gezet terwijl er een aantal opzeggingen aan vooraf zijn gegaan. Communiceren over de te betalen facturen gaat ze erg goed af alle anders communicatie is totaal verloren gegaan. Alleen als je via de site klacht.nl iets meldt dan reageren ze maar doen ze nog niets, allemaal klinkklare onzin bij Oxxio. Als je het over criminelen hebt dan zijn dit de grootse witteboord criminelen die er bestaan. De normale mens die denkt een paar euro te kunnen besparen voor de gek houden. Dat doen ze.BAH BAH BAH.

Alle klachten die gemeld zijn door weg met Oxxio