Klacht: Wijzigingen vliegtijden

op 12 september 2018 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een reis uitgezocht met gunstige vliegtuigen, zodat wij volop van onze vakantie konden genieten. We zouden 27 augustus 2018 om 7 uur vliegen vanaf Schiphol en op 10 september om 13.15 uur vertrekken vanuit antalya. 13 dagen voor vertrek kregen wij te horen dat de vluchttijden waren gewijzigd, vertrek vanaf Schiphol om 11 uur, wat uiteindelijk 12 uur was en vertrek vanuit antalya om 6 uur ’s morgens. Hierdoor hebben wij een nacht moeten missen. We hebben direct het reisbureau laten bellen dat wij hier niet mee akkoord gingen, maar corendon komt niet met een oplossing. Als ik deze vliegtijden zou willen hadden we net zo goed vanaf Eelde kunnen vertrekken , dat is 20 minuten van ons huis. Volgens corendon ligt de schuld bij Schiphol

Wij zouden graag willen dat corendon ons de verloren nacht gaat vergoeden. We hebben voor 14 nachten betaald en er maar 13 gehad.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Limberger