Klacht: Wijziging vluchttijden

op 15 juni 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Op 3-2-2017 kreeg ik een mail dat onze vluchttijden waren aangepast.
Van smiddags half twee naar savonds half negen. Omdat dit voor ons niet mogelijk was, zijn wij uitgeweken naar heenvlucht Eindhoven en terugvlucht via Amsterdam. Sunweb kon hierin niks voor ons betekenen.
Wij hadden al reeds gereserveerd bij Quickparking dus maar geannuleerd en mijn schoonouders bereid gevonden een hotel te boeken voor Schiphol zodat zij ons konden ophalen.
Vandaag wederom een wijziging van de vluchttijden. Echter nu de terugreis op Amsterdam pas om 01.30u. Mijn schoonouders kunnen hun hotel helaas niet meer annuleren en zij moeten het hotel om 12.00u smiddags verlaten en wachten tot wij om 01.30u landen. Wederom gebeld met Sunweb om te kijken of er een oplossing is. Uiteraard vertrekken en landen wij liever van 1 vliegveld. Zij konden wederom niets voor ons betekenen. We moesten het zelf maar oplossen. Bedankt Sunweb. Voor mij nooit geen sunweb meer. Dit was onze eerste boeking bij Sunweb maar ook de laatste.

Als er voor ons een terugvlucht geregeld kan worden vanuit Eindhoven.
En eventueel de kosten van annuleren van het hotel van mijn schoonouders.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

2 maanden geleden - Beste meneer Jansen, Wat vervelend dat u een vluchtwijziging heeft doorgekregen. Ik heb nogmaals bekeken of er opties zijn voor een gunstige tijdstip, maar helaas zonder resultaat. Ik kan goed begrijpen dat u samen met uw schoonouders vanaf 1 luchthaven vertrekken en aankomen, jammer genoeg is dit niet beschikbaar. Het is dan ook minder prettig dat wij u verliezen als klant hierdoor. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 29 juni 2017 om 15:44 geantwoord

Beste meneer Jansen,

Het is dan ook minder prettig dat wij u verliezen als klant hierdoor.

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door isajascha@kpnmail.nl