Klacht: Wijziging typfout

op 08 augustus 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het boeken van mijn vliegticket heb ik een typfout gemaakt in mijn naam.
Ik probeer al drie weken om met eDreams
Dit te herstellen
Ik heb mail en telefonisch contact gehad maar het is een van het kastje naar de muur verhaal. Kortom resultaat niets
Laatste bericht is dat ik maar nieuwe tickets moet kopen!!!
Schade 600 euro

Gewenste Oplossing:

Als de typfout hersteld is en mijn naam goed op het ticket staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kastje naar muur