Klacht: Wijziging typfout

op 08 augustus 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het boeken van mijn vliegticket heb ik een typfout gemaakt in mijn naam.
Ik probeer al drie weken om met eDreams
Dit te herstellen
Ik heb mail en telefonisch contact gehad maar het is een van het kastje naar de muur verhaal. Kortom resultaat niets
Laatste bericht is dat ik maar nieuwe tickets moet kopen!!!
Schade 600 euro

Gewenste Oplossing:

Als de typfout hersteld is en mijn naam goed op het ticket staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 19 september 2017 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag David Jurrian,

We willen onze verontschuldigingen aanbieden voor de opgelopen vertraging in het beantwoorden van uw klacht. Het spijt ons te horen dat uw naamswijziging niet vlot is verlopen. Echter hebben we vernomen dat uw klacht reeds via andere kanalen in behandeling werd genomen. Een van onze medewerkers zal zich weldra weer met u in contact zetten.

met vriendelijke groeten,

Marjolijn, eDreams Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door Kastje naar muur